  • Data: 2020-01-27 10:52:15
    Temat: Re: Olej opałowy do agregatu tu
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >> ITD?
    >
    > A co jeśli ktoś buduje na bezdrożu?

    po pierwsze opał nie tak prosto kupić jak kiedyś. Kiedyś na każdej
    stacji LPG na którą zajechałem stały dosłownie dziesiątki baniaków z OO.
    Teraz już tak kolorowo nie jest...zresztą... zabawa z OO jest wg mnie
    bez większego sensu. Ile tego paliwa zjara na tym agregacie? 300l?
    Wiecznie się budować nie będzie. To już lepiej te pieniądze włożyć w
    PV:) przynajmniej przyda się po budowie:))))