  • Data: 2016-11-08 11:00:18
    Temat: Re: PC a GAZ
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 5 września 2016 19:38:43 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Liczy się zawsze kreatywnie, a potem i tak wychodzi ile ma wyjść.
    > Rury za 2 zeta/m to bym się bał użyć szczerze mówiąc. Taka z jakąś grubszą
    > ścianką to koło 3 zeta. Razy kilometr to mamy 3 tys. Glikol jakieś 2,4 tys.
    > Koparka 2 tys. Duperele w kotłowni (naczynie przeponowe, jakieś zawory
    > i inne ciulstwa z 1000). Wychodzi 8,5 tys. Czyli jak się doliczy

    Wlasnie skonczylem nadzorowac u sasiadki poziomy wymiennik i tak:

    - rura 500m PE32 SDR17 (akurat cienka scianka lepsza bo miesci wiecej
    glikolu i szybciej wymienia cieplo z gruntem) 950 pln
    - duza koparka 16h 1280 pln
    - glikol z woda 850 pln
    - kompletny rozdzielacz (zawory, odpowietrzniki etc) z PP50, wyjscie
    dwa zawory 6/4' - 740 pln

    Suma 3820 na gotowo - pod pompe ~13kW mocy cieplnej / 11kW chlodniczej.
    10k to jak masz piasek i kilometr jest potrzebny.

    PS. Nie wrocilem, tak se zajrzalem, dalej mam odwyk :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.