  • Data: 2016-11-19 17:32:07
    Temat: Re: PC a GAZ
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 18 Nov 2016 12:49:15 -0800 (PST), Lisciasty

    > To wtedy puścisz wentylację mocniej, a 20 gości wygeneruje
    > ze 2kW mocy, która jakoś w dom wejdzie ;)

    2kW to w spoczynku na imprezie n00bów. :P Jak odpalę do podrygania
    https://www.youtube.com/watch?v=NyU5CShHmXw (BTW polecam covery LEO) ;)
    i 3-4 pary wlizą na parkiet to za chwile będzie sieczka. ;)

    > Ewentualnie można rozgonić gości osobno po różnych kątach w domu, żeby
    > oddawali ciepło rozproszone. Dla niepoznaki możesz to nazwać zabawą w
    > chowanego ;)

    Nie po to buduję kuchnię większą od salonu, i salon połączony z jadalnią
    żeby był większy od kuchni, żeby później ludzi rozganiać po domu. ;P

    Jak pasywnie z wymiennika pójdzie mi 16-18sC to nic tym nie schłodzę.
    Podobnie z podkręceniem wentylacji, jak na zewnątrz będzie 18-20...

    --
    Pozdor
    Myjk