    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Panele FV
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    <qfcn2a$bsr$1$Janusz@news.chmurka.net> <pfpnl740byk3$.dlg@myjk.org>
    <qfd0hq$g0e$1$Janusz@news.chmurka.net> <u...@m...org>
    <qfdlui$olc$1$Janusz@news.chmurka.net> <vkdxrp73ei27$.dlg@myjk.org>
    <qfdr3j$qtn$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <0...@g...com>
    <qffebu$1e32t$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <1...@m...org>
    <qffj4g$1e78j$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <n...@m...org>
    <4...@g...com>
    <y...@m...org> <qfsk5j$9b0$2$SirRobak@news.chmurka.net>
    <nsv4nh1503lh$.dlg@myjk.org> <qfsmo3$amd$1$SirRobak@news.chmurka.net>
    <9...@g...com>
    Date: Mon, 8 Jul 2019 09:56:51 +0200

    Sun, 7 Jul 2019 14:11:58 -0700 (PDT), Lisciasty

    > 5x2,5mm2 z rozdzielni do miejsca gdzie będzie wisiał falownik.
    > Potem fotowoltaiczne 4mm2 od falownika na dach (ile ich to zależy
    > od dachu, można dać 4 sztuki (2 czerwone 2 czarne), do tego PE 6mm2
    > lub 16mm2 jeśli jest odgromówka na dachu.

    To mię źle chyba elektryk zrobił. Co prawda wyrzucił na górny strych kable
    do paneli, ale 2x3 żyły. Tak na oko drut ma te 3-4mm2 (2-2,5mm średnicy),
    ale nie mam PE (znaczy tylko to co w kablu 3-żyłowym). Czyli muszę
    koniecznie dołożyć?

    No i nie dał ciągów na niskie dachy. Jeden to nie problem, bo dach jest tuż
    nad garażem ze skrzynką, ale drugi niski jest z abarotnej strony domu i tam
    muszę rzucić po ścianie nim mi przyjdą za dwa dni zrobić elewację. Puszczać
    w tym wypadku kabel w peszlu, czy przymocować go po prostu bezpośrednio do
    muru? A może jednak pokombinować przez dom? Sufitem mogę jeszcze puścić...

    --
    Pozdor
    Myjk