  • Data: 2021-09-10 15:35:37
    Temat: Re: Panele od Columbusa - ocena oferty
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .09.2021 o 15:07 Uzytkownik <a...@s...pl> pisze:

    > Ale co mnie interesuje ile Ty wydałeś montując samodzielnie? Zapewne
    > gdybym sam się za to zabrał to kupiłbym sprzęt jeszcze taniej, bo
    > prowadząc DG mam dobre rabaty w hurtowniach.

    Napisałem to abyś miał rozeznanie w przybliżonych kosztach "gratów" w
    przeliczeniu na 1kW. Jak Ci ta wiedza nie potrzebna to może komuś się
    przyda.

    PS. Teraz to ja muszę napisać - piszesz pierdoły dla dzieciaków z
    podstawówki.
    Napisałem 20k PLN za dwie dniówki dla 3 ludków bo mam rozeznanie w
    kosztach firmy przy tego typu działalności. Twój komentarz byłby sensowny
    jakbym napisał że ta robocizna powinna kosztować 10k. Też prowadzę DG
    (inna branża) ale wiem "ile policzyć za dniówkę". Też mam kosztowne
    "narzędzia" w postaci różnych licencji na oprogramowania, specializowane
    "przejściówki", dojeżdżam do klientów (czasami robię 800-900km w ciągu
    dnia aby zrobić zlecenie), co chwilę robię jakieś kursy, uprawnienia. Nie
    musisz mnie uczyć kalkulacji zlecenia. Wiem ile kosztuje aktualna wiedza.
    W mojej branży mówi się, że trzeba nieźle zapier..alać aby stać w miejscu.

    PS2. Z tym "profesionalnym montażem" przez wielkie firmy to mit. W
    zasadzie inwestor powinien mieć niezależnego fachowca od dachów bo na 99%
    "ekipa" od foto spie...li mu dach. Takie czasy. Tam nie ma ludzi, którzy
    mają pojęcie o dachach - to są "fachowcy z łapanki". Zdecydowałem się na
    samodzielny montaż właśnie dlatego, że widziałem "ekipy" w akcji u
    sąsiadów i kumpli.

    TG