  • Data: 2011-01-25 09:00:38
    Temat: Re: Polecam ledy z lidla
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ihkugg$iv2$1@news.onet.pl...
    > ze nie sa uciazliwe bez przejmowania sie o rachunki za prad. To sa
    > zupelnie inne mozliwosci, nie za miast zeby oszczedniej, ale cos co nie
    > bylo prawie mozliwe wczesniej.

    Tu się z Toba w 100% zgodzę. Jednak Bartek wymienił żarówki na ledy z powodu
    zbyt wysokich rachunków za prad.
    Też kiedyś nad tym sie zastanawiałem ale tylko do czasu gdy sobie policzyłem
    jaki jest udział oświetlenia w rachunkach za prad.
    I jesli za samo światło płace 15-20zł miesięcznie to nie ma ekonomicznego
    senu zamieniac aktualnie stosowanych u mnie żarówek na ledy.