  • Data: 2011-01-25 13:21:23
    Temat: Re: Polecam ledy z lidla
    Od: "kiki" <k...@t...fel> szukaj wiadomości tego autora

    "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> wrote in message
    news:kjzd3nlh06d.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...
    > "Kris" <k...@w...pl> writes:

    > 1. Oszczednosc jest i tak pozorna, bo cieplo wydzielane przez zarowki
    > sie nie marnuje, tylko ogrzewa mieszkanie. Kazda wymiana zarowki
    > na 'oszczedna' oznacza koniecznosc mocniejszego grzania piecem. A w
    > lecie i tak jest jasno bez swiecenia.

    To prawda. Mam żyrandol 400W w jednym pokoju i w nim też 2 komputery. Pokój
    22m2. Nie przypominam sobie żebym w nim kiedykolwiek odkręcił kaloryfer.
    Pokój co prawda w środku, bez zimnych ścian narożnych, tylko frontowa ale
    zawsze.

    > Ale zwyklych zarowek musieli dranie zakazac.

    Ja mam wrażenie, że tu chodziło o przesyłane ampery i wydolność linii
    przesyłowych. Może chcieli ograniczyć rozbudowę infrastruktury albo k"zbychu
    czy rychu" miał fabrykę świetlówek