  • Data: 2011-01-07 23:57:43
    Temat: Re: Porównanie ekogroszku do gazu.
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:c1.01.3P20pp$JQA@mike.oldfield.org.pl...

    > Jak zwykle, Jacusiu jajakoko, sam właśnie potwierdziłeś, że istnieje
    > fizyczna możliwość, której to istnienia zaprzeczałeś.
    > Swoją drogą Twój kretynizm sięgną zenitu - tak się zapluć, żeby sobie
    > samemu w stopę strzelić...

    Durniu, czy wiesz o czym w ogóle była dyskusja ?
    Nie o możliwościach teoretycznych co można lecz o tym co jest i dotyczyła
    ona obecnie produkowanych kotłów i w odniesieniu do nich nie ma takiej
    możliwości fizycznej. Ty natomiast wyskakujesz z jakimiś stworzonymi przez
    swoją chorą wyobraźnię "wymiennikami przeciwbieżnymi" nie rozumiejąc nawet
    co oznacza słowo "przeciwbieżny" i do czego ono się odnosi. Teraz, kiedy
    pokazałem ci twój błąd próbujesz go ukryć stosując metodę obrony w postaci
    ataku.
    Wybacz, ale jesteś idiotą i tego nie da się ukryć, a usenet na zawsze będzie
    przechowywał tego dowody.
    Powinieneś jeszcze dopisać do swojego CV jako największe zasługi to
    wyjątkową umiejętność "zasrywania" sobie życia oraz swojej rodzinie.
    A teraz spier....j lizać rany, bo znów dostałeś wpier....l na własne
    życzenie, tylko i wyłącznie z powodu swojej głupoty.