  • Data: 2021-02-15 09:48:48
    Temat: Re: Robot
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 14 Feb 2021 14:47:55 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> wrote:
    > Ja się tylko ustosunkowalem do opisu usterek. Po co komuś funkcja
    > samowyprozniania jak po dwóch latach chuj strzela przekładnie i
    > trzeba dorabiać koła zębate.

    Większość konsumentów po dwóch latach kupuje nowy sprzęt. Problem
    solved.
    Warto też zwrócić uwagę, że jeśli występują jakieś problemy w tym
    okresie DLF wymienia urządzenie na nowe bez dyskusji. U mnie po
    miesiącu pracy zepsuł się jeden z czujników w Jet M6, w 3 dni
    dostałem nowy robot.

    > Pokaż jakieś zalety roomby które przebij
    > a jego wady. Drogi, zawodny, psujący się i nie ma do niego cześci
    > zamiennych.

    Wypowiadam się na temat i7 oraz Jet M6 bo takowy tandem użytkuję:
    - bardzo dobrze daje sobie radę z sprzątaniem futra, rolko-szczotki
    silikonowe dobrze z tym dają sobie radę

    - nie ma znaczenia czy sprząta twardą powierzchnię czy dywan, z
    obiema daje radę. Podobno są roboty co mają problem z dywanami.

    - świetnie sprzątanie w miejscach z trudnym dostępem, np pod stołem z
    krzesłami, każda noga jest dokładnie objechania

    - nie opuszcza miejsc, jeśli trafi na psa który nie chce się podnieść
    to będzie trochę wokół niego się kręcił, jak pies się znudzi
    trącaniem i się przeniesie posprząta miejsce pod psem.

    - tanie zamienniki, za 20-30 zł można kupić komplet szczotek
    głównych. Szczotki starczają średnio na 3-4 miesiące. 15 zł worek
    który u mnie starcza na miesiąc (robot jeździ codziennie). Jak ktoś
    Janusz to może worek ręcznie opróżniać, bawiłem się tak że 3 miesiące
    ale mi się odechciało.

    - współpraca z Jet M6. Jeden wpierw odkurza a potem automatycznie
    uruchamia mopa tam gdzie trzeba mopować.

    - możliwość czyszczenia wybranego pomieszczenia

    - harmonogram

    Czy powyższe rekompensuje na tyle wady by kupić robota na sprężynę?
    Nie wiem, na pewno ja bym nie kupił.

    --
    Marek