  • Data: 2021-02-15 10:39:31
    Temat: Re: Robot
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 15 lutego 2021 o 09:48:56 UTC+1 Marek napisał(a):
    > Większość konsumentów po dwóch latach kupuje nowy sprzęt. Problem
    > solved.
    > Warto też zwrócić uwagę, że jeśli występują jakieś problemy w tym
    > okresie DLF wymienia urządzenie na nowe bez dyskusji. U mnie po
    > miesiącu pracy zepsuł się jeden z czujników w Jet M6, w 3 dni
    > dostałem nowy robot.
    >
    > Wypowiadam się na temat i7 oraz Jet M6 bo takowy tandem użytkuję:
    > - bardzo dobrze daje sobie radę z sprzątaniem futra, rolko-szczotki
    > silikonowe dobrze z tym dają sobie radę
    >
    > - nie ma znaczenia czy sprząta twardą powierzchnię czy dywan, z
> [...]
    Już o tym pisałem dlaczego niektórzy zachowują się mało racjonalnie w pewnych
    okolicznościach. Z humoru francuskiego to było. Jak się biedak dorobi pali w piecu
    nawet latem. Przy wymienionych tutaj usterkach drogiego robota, należy omijać go
    dużym łukiem. Miastowy jestem od wielu pokolen i mogę mieć odkurzacz na sprężynę bo
    nie musze żadnemu innemu miastowemu udowadniać że lepszy od niego jestem bo mam drogi
    i z opisu usterek wynika że chujowy odkurzacz. W moim są dwie szczotki. Po sześciu
    latach wyglądają na używane. Spokojnie pociągną drugie tyle co przepracowały. U
    Ciebie wystarczają na trzy do czterech miesięcy. Do tego worek musisz kupić.
    Miesięczny koszt eksploatacji z amortyzacja przy dwóch latach żywotności to ze 130
    złotych. U mnie 3,60 na miesiąc i wszystko wskazuje że będzie jeszcze spadało.