eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieRozmieszczenie przewodów w nowym domu od Kina Domowego › Re: Rozmieszczenie przewodów w nowym domu od Kina Domowego
  • Data: 2010-02-17 19:51:30
    Temat: Re: Rozmieszczenie przewodów w nowym domu od Kina Domowego
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    quent pisze:

    > Nie widziałem suba, który nie jest aktywny.
    > Poza tym to nie tylko kwestia balansu głośności - co z częstotliwością
    > podziału?

    Suby - te lepsze na pewno - mają filtr górnoprzepustowy, a te jeszcze
    przyzwoitsze regulowany zakres górnych obsługiwanych przez niego
    częstotliwości - mój tak ma :-).
    Muzyka bez suba jest... trochę płaska :-). Wydałem na niego parę ładnych
    złociszy, ale nie żałuję :-).

    Co do słuchania muzyki na zestawach kina domowego... Na super zestawie
    posłuchasz co najwyżej tak jak na ledwo średniej klasy systemie
    dedykowanym właśnie do słuchania muzyki.

    Po prostu muzyka - by jakość była akceptowalna - ma o wiele wyższe
    wymagania, niż film. Wiedzą o tym producenci i w zestawach kina domowego
    stosują rozwiązania słabsze, mniej wysublimowane, tańsze, a w
    marketingowej nomenklaturze nie nazywa się tego czymś słabszym/gorszym,
    tylko przeznaczonym do kina domowego :-), co pozwala na uzyskanie mimo
    wszystko wysokiej ceny :-))).

    Żaden wytrawny audiofil - pomijam już dziwaków :-) - nie zadowoli się
    dźwiękiem z zestawu kina domowego... nawet w tzw 'ślepym teście' :-)