  • Data: 2010-04-27 08:43:26
    Temat: Re: Rury od wody ciepłej i zimnej
    Od: QbaB <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Kwi, 16:54, "Amir" <d...@S...pl> wrote:
    > Czy  rury od wody ciepłej (do łazienki i kuchni) i zimnej tez powinny być
    > opakowane tą czerwoną otlulinką z gąbki tak jak w przypadku ogrzewania?
    >
    > pozdrawiam
    > Amir

    TAK, zdecydowanie. U mnie sa tylko w peszlu i to byl błąd. Z zimnego i
    cieplego kurka leci letnia woda, musi jej na prawdę duzo zlecieć alby
    temperatura była właściwa.
    Cyrkulacja pomoga tylko na szybie uzyskanie gorącej wody w kranie ale
    na zimną trzeba czekać a wbrew pozoram czasem sie przydaje i zimna
    woda.
    Pzdr
    QbaB