  • Data: 2014-05-12 18:09:53
    Temat: Re: Rzecz dzieje się w Polsce
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    news:cabbc8be-183d-44e5-8c39-2178c84365c2@googlegrou
    ps.com...
    >Moralność Kalego? Dziękuję za takich "prawicowców".

    nie, nie moralnosc kalego. Czego nie zrozumiałes w poprzednim poscie?
    Normalny zdrowy rozsądek -to nie ja mam sie martwic o to czy artykuł jest
    darmowy czy nie, tylko jego właścicel. Jesli pozwala mi na popularnej
    przeglądarce go czytac to to robie. Zablokuje -nie bede extra łamał
    zabezpieczen i przestane czytac. Wyobraź sobie ze ja nawet płace za tresci z
    internetu, mimo ze sa bezpłatne "alternatywy".

    b.