  • Data: 2009-06-19 13:22:54
    Temat: Re: Rzetelne informacje o Verona Building [Crosspost]
    Od: DJ <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-06-19 14:34:20 +0200, "Deni" <d...@w...pl> said:

    > Ja się nie znam może na budowaniu, ale myslalam, ze juz dawno

    Polacy - dawno. A importowane technologie znów przywlokły te manierę
    budowlaną. Szybko, łatwo i przyjemnie.

    > odeszlo sie od budowania budynkow mieszkalnych z betonowych plyt...?

    Cicho szzzaaa.... to teraz takie nowoczesne, wzronictwo włoskie,
    hiszpańskie. To jest trendy. Dodatkowo aby upiększyć efekt - jakaś
    szpanerska nazwa budynku/osiedla. To jest coś! Nie ważne z czego jest
    ściana. Wystarczy blok potem ubrać w kafelki i wygląda jak z cegły. Bo
    ma wyglądać, nie ma z niej być. Liczy się złudzenie, nie fakt.
    Kafelki będą odpadać za 10 lat? Nieważne, wymieni się na nowe, no
    oczywiście jest to koszt właścicieli ;)))

    A o blokowcach z lat 60-70 ubiegłego wieku słyszy się "bueee.. wielka
    płyta, mam nadzieję że wyburzą". Ciekawe jak o dzisiejszych wynalazkach
    będzie się słuchać za lat 10 i 20.

    BTW - a propos sztuki budwlanej, będąc kilka dni temu na spacerze
    widziałem że niektóre(tylko niektóre!) ścianki osłonowe są przykotwione
    do nośnych kawałkami blachy... Czyżby zaprawy brakło i się nie trzyma?

    --
    DJ