  • Data: 2021-04-22 19:00:25
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.04.2021 o 18:35, KIKI pisze:
    > Po przebyciu wcale nie musi być przeciwciał i przebycie nie chroni przed
    > kolejnym zakażeniem.
    > Nie co roku ale szczepiłem się.
    Według najnowszych zaleceń podobno mają szczepić ozdrowieńców tylko
    jedna dawką. Od wyzdrowienia do szczepienia trzeba odczekać 6 miesięcy.
    Równocześnie podana jest informacja, że nic złego się nie stanie, jak
    ktoś po przebyciu Covida zaszczepi się 2 razy.
    Ja jestem w takiej sytuacji, że w grudniu miałem Covid, ale nie było to
    nigdzie zapisane (teleporada była bez skierowania na wymaz - na zasadzie
    "jeździć, obserwowac").
    Parę dni temu dostałem Pfizera i jeszcze żyję. Druga dawka w maju.
    Jacek