  • Data: 2021-04-22 21:30:00
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.04.2021 o 21:11, Uzytkownik pisze:

    > Ciekawe kiedy zenusia zaprowadzą do weterynarza, aby zaszczepić na
    > wściekliznę? ;)

    Ciekawe że on się nie odzywa, ani na temat, ani nie na temat, ale Ty
    przyleciałeś i wkładasz kij w mrowisko. Płacą Ci za to? W zasadzie
    pytanie do płowy populacji. Jak Ci kiedyś będą gwałcić córkę na Twoich
    oczach i spalą dom, pamiętaj że sam wiatr siałeś.

    Przesadzam? To popatrz, poczytaj wiadomości do jakich podziałów
    doprowadza taka postawa.

    ToMasz