  • Data: 2021-04-27 20:41:49
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.04.2021 o 18:11, Pete pisze:
    > Nieuważnie czytałaś. Zapalenie płuc to sobie wpisała ordynator w wypis.
    > Nie było żadnych objawów wskazujących na ZP.
    > To tylko radosna twórczość lekarzy. A może raczej "lekarzy"

    No dobrze, nie zapalenie płuc, nie wstrząs anafilaktyczny, to w takim
    razie nie rozumiem, po co w tym szpitalu się znaleźliście.

    > No to jak, wiesz z pamięci ile wkłuć przechodzi dziecko?

    Pytanie było nie o ilość wkłuć, a o nazwę szczepionki. To o wiele
    łatwiej zapamiętać.

    I owszem, pamiętam nazwy szczepionek moich dzieci, chociaż żadnych
    sensacji w postaci pobytów w szpitalu nie miały.

    Żeby sprawdzić dokładnie ile tych wkłuć było, muszę zajrzeć do
    książeczki zdrowia, nie stanowi to jednak żadnego problemu. Moje młodsze
    do końca 2. r.ż miało 7 wkłuć obowiązkowych i 3 nieobowiązkowe. Złożyło
    się na to 5 różnych szczepionek, w tym 2 podane od razu po urodzeniu w
    szpitalu. Wkłuć miało mniej, ponieważ kupowałam szczepionki skojarzone.

    > Czekam na odpowiedź ile wkłuć przechodziły twoje dzieci od urodzenia do
    > 2 lat

    jw.

    > A to już NFZ refunduje poniesione wydatki związane Z NOP?

    Zdaje się, że pobyty w szpitalu, wizyty u pediatry itd. są finansowane z
    NFZ.

    --
    Ewa