  • Data: 2021-05-08 18:34:33
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.05.2021 o 21:05, Pete pisze:

    > Już się zaczęło:
    > https://www.rmf24.
    > pl/raporty/raport-koronawirus-z-chin/polska/news-wes
    ele-ilu-moze-byc-gosc
    > i-co-z-zaszczepionymi,nId,5212492

    Prezentujesz błędny tok rozumowania.

    Sytuacja wygląda tak, że od ponad roku _my_wszyscy_ w pewnym sensie
    poddawani jesteśmy niezawinionym represjom. Obecnie z tych represji
    zwalniani są ludzie, którzy się zaszczepią, ponieważ przestają stwarzać
    zagrożenie epidemiczne. Jako że szczepienia wydają się najefektywniejszą
    metodą wyjścia z pandemii, to ludzie biorą na siebie to ryzyko nowych
    szczepionek. Zresztą szczepienie jak każda inna procedura medyczna
    pociąga za sobą jakieś ryzyko, nawet jeśli minimalne.  Ja, mimo że się
    zaszczepiłam w pierwszej możliwej dla mnie kolejności, też miałam obawy.
    Nie bez kozery czytałam raporty NOP ze szczepień w UK.  A jak wyjdziemy
    w końcu z pandemii, to także ci, którzy się nie zaszczepią będą
    zwolnieni z wszystkich ograniczeń. Pomimo że się nie zaszczepili,
    przejadą się na plecach tych odważnych, którzy to zrobili, niekoniecznie
    tylko dla siebie.

    --
    Ewa