  • Data: 2021-05-08 21:25:32
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Hello, FEniks.
    On 08.05.2021 18:34 you wrote:

> [...]
    ele-ilu-moze-byc
    > Prezentujesz błędny tok rozumowania. Sytuacja wygląda tak, że od
    > ponad roku _my_wszyscy_ w pewnym sensie poddawani jesteśmy
    > niezawinionym represjom. Obecnie z tych represji zwalniani są
    > ludzie, którzy się zaszczepią, ponieważ przestają stwarzać
    > zagrożenie epidemiczne. Jako że szczepienia wydają się

    Ale ja, posiadający przeciwciała nabyte naturalnym procesem, jestem
    obywatelem drugiego sortu.

    Ba, nawet gdybym chciał zostać królikiem doświadczalnym, to mi nie
    wolno.

    I co? Mam napisać w tej sprawie do RPO czy od razu do ETPC?

> [...]
    > siebie to ryzyko nowych szczepionek. Zresztą szczepienie jak każda
    > inna procedura medyczna pociąga za sobą jakieś ryzyko, nawet jeśli
    > minimalne.  Ja, mimo że się zaszczepiłam w pierwszej możliwej dla
    > mnie kolejności, też miałam obawy. Nie bez kozery czytałam raporty
    > NOP ze szczepień w UK.  A jak wyjdziemy w końcu z pandemii, to także
    > ci, którzy się nie zaszczepią będą zwolnieni z wszystkich
    > ograniczeń. Pomimo że się nie zaszczepili, przejadą się na plecach
    > tych odważnych, którzy to zrobili, niekoniecznie tylko dla siebie.

    Tak jak pisał ddddddddd, to się nie skończy.
    Już są komunikaty, że na wirus z Brazylii i Indii trzeba wziąć trzecią
    dawkę. Na razie nic nie słychać o wersji RPA.

    Przecież co roku będą kolejne mutacje i ten cyrk ze szczepionkami się
    nie skończy.
    Nie wątpię, że ograniczy nieco obłożenie szpitali, ale obawiam się (tego
    w mediach nikt głośno nie powie, bo od razu byłaby rewolucja) że musimy
    się przyzwyczaić do życia z ograniczeniami.

    --
    Pete