  • Data: 2021-05-09 14:59:59
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Czyli uważasz że powinno się skasować lockdowny, olać szczepiania
    > i niech się dzieje wola boża? Śmiem twierdzić, że w takim
    > schemacie "wolnościowym" byłaby jeszcze większa katastrofa.

    Mam wrazenie ze nie da sie wiecznie drukować pieniedzy.
    Zwłaszcza ze te obecne obostrzenia to sa juz chyba tylko na papierze.
    Troche osób pracuje zdalnie, duzo mniej korzystamy z restauracji,
    basenów, siłowni, spa i ... ktos widzi jakies inne przejawy obostrzeń w
    Polsce? (pomijam maseczki bo te ludzie stosuja w taki sposób ze moze
    działaja w 20%)

    Reasumujac - ja przyjmuje zakład ze za rok pandemi nie bedzie, bedziemy
    normalnie korzystać z restauracji, hoteli, jezdzic za granice a
    ewentualnym jedynym jej przejawem bedzie dalsze zadłuzanie panstwa w
    imie udawanej walki z pandemia.

    P.S. Nie musi być 12-letnia.
    Ja lubie np ta:
    https://sklep-domwhisky.pl/product-pol-14879-Glen-Mo
    ray-Elgin-Classic-
    Chardonnay-Cask-Finish-40-0-7l.html

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,