  • Data: 2021-05-09 15:00:00
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ddddddddddddd d...@f...pl ...

    > Niestety, tego nikt nie będzie brał pod uwagę. Ważne są cyferki
    > powiązane z covid. A jeśli by umarł (mam nadzieję że nie), to
    > będzie świadczyć tylko o tym ile mamy nadmiarowych zgonów i jak
    > bardzo trzeba wszystkim przykręcić śrubę...

    A co byłoby bardziej niebezpieczne:
    - przesunac jego wizyte o 10 dni i sprawdzic czy jednak tego covida nie
    złapał?
    - olac covid i posłac go na oddział cukrzycowy wiedzac o tym ze cukrzyk
    ma wielokrotnie wieksze szanse na ciezki przebieg covida?

    IMO rzeczywiście ciekawy przypadek, jak go zakwalifikować statystycznie
    i jak postapic zeby ewentualne koszty były zminimalizowane.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami