  • Data: 2021-05-09 20:09:19
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.05.2021 o 19:55 Pete <n...@n...com> pisze:

    > Tak samo jak po szczepionce.
    > Ale gdybym chciał iść na jakieś wesele to jestem liczony jako
    > nieszczepiony.
    > A gość zaszczepiony w grudniu już nie.

    Daj spokój, jesteś dzbanem, lemingiem i foliarzem, bo nie wierzysz w
    szczepionki na covid. Gdyby wszyscy wierzyli i się zaszczepili, to
    ograniczylibyśmy covid tak jak odrę, gruźlicę, ksztusiec...
    Tak przy okazji, dlaczego szczepionki na grypę nie wyeliminowaly patogenu
    i nie zmniejszyły jego mutogenności?

    Kamil