  • Data: 2021-05-08 21:05:08
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.05.2021 o 20:40 FEniks <x...@p...fm> pisze:

    > No ale przecież to tak nie działa, że jak u kogoś "wykrywają" covid, to
    > idzie do szpitala i zajmuje miejsce kolegi na oddziale diabetologicznym.
    Nie napisałem, że ktoś z covidem zajął jego miejsce. Po prostu jego nie
    chcieli przyjąć, bo miał kontakt z chorym na Covid.
    > Być może podobnie jak stan kolegi z cukrzycą, o tym, kogo przyjąć do
    > szpitala w pierwszej kolejności, powinni decydować lekarze.
    ... i pierwsza decyzja z automatu była na nie. Na szczęście w środę, po
    kilku telefonach, była na tak i trafił na tydzień do szpitala.
    > Ty w imię ideologii antycovidowej jak rozumiem przyjąłbyś tego z
    > cukrzycą. Bo tak.
    Nie wyznaję żadnej "ideologii antycovidowej". Widzę, że covid to niezła
    wymówka na wszystko (no, prawie na wszystko).

    > Raczej nieudolności MZ, który nie potrafi tak zarządzić zasobami ochrony
    > zdrowia, żeby każdy _pilnie_ potrzebujący otrzymał pomoc.

    Nieudolność to za mało powiedziane. Wszechobecny burdel i niekompetencja
    są lepszym określeniem. Totalne lekceważenie covida na początku, później
    bezsensowne ograniczenia (zakaz wstępu do lasów!) i obecne restrykcje na
    pokaz (troskliwa właaaadza dba o nasze dobro i o zdrowie soich
    podwładnych, ekhem, obywateli!).

    Kamil