  • Data: 2021-02-21 13:22:49
    Temat: Re: Tanio to chyba już było.
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.02.2021 o 08:25, Marcin N pisze:

    > Ty się dobrze czujesz?
    > Ani to śmieszne, ani poważne. Po prostu internetowy anonim wylewa swoje
    > żale i myśli, że jest fajny.

    Bytom. chyba podobnie jak Łodź, ale w okół masz wiele miast, w tym
    Katowice, które raczej przypomina cenami "lepsze" miasta. 50 metrowe
    mieszkanie w nowych blokach możesz kupić za 150-200tyś. mieszkanie w
    starym budownictwie, poniemieckim, za 2tyś, za metr, tyle że raczej
    duże. w sensie.... zaczynamy rozmawiać od 100tyś, nawet jak ma 38m.
    Wynajem, drogi, od ręki, nie mniej niż 1000zł w 50m nowoczesnym
    mieszkaniu. Natomiast znam takie osoby które mieszkają za 350zł w
    kawalrece z piecem kaflowym. (wynajem prywatny)
    Jak kupisz mieszkanie w starym budownictwie, (bardziej stabilne niz
    bloki z płyty), zrobisz kaloryfery, wspólnota ma spłacony kredyt na
    ocieplenie, dach klatkę schodową, to czynsz możesz mieć mniej niż 100zł.
    całość opłat ogarniesz w 350zł. Ale spółdzielcze, z jakimś kredytem i
    ogrzewaniem miejskim może wymagać nawet 800zł (z mediami) opłat
    miesięcznych.
    Pan Kalkulator prawdę powie czy warto coś wynajmować czy kupić.

    ToMasz

    ps nie prowadzę statystyk, ale u nas raczej tanieją mieszkania i opłaty
    za wynajem.