  • Data: 2016-07-17 17:15:26
    Temat: Re: Taras z sosny termowanej czy desek kompozytowych?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 17 lipca 2016 12:26:25 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

    > Przyszło mi do głowy, żeby zrobić to tak, jak buduje się mola nad
    > morzem. One są całkowicie szare i wydają się zupełnie niezaimpregnowane.
    > Wiecie może, jaki to gatunek drewna?
    Co tam mieli. Mam w domu po babci odziedziczonym werande zrobioną w latach 80tych- z
    tych bali wyciągniętych z falochronów- ze 30lat się w wodzie koszyku. Nie chce znicz
    diabelstwo od tej soli. Tak z 2m3 dech z tych falochronow do dzsiaj od wtedy tam
    luzem pod dachem leża. Do czegoś to w końcu wykorzystam.
    Pozostało po wujku Dyrektorze Urzędu Morskiego?