  • 1. Data: 2016-07-16 00:13:46
    Temat: Taras z sosny termowanej czy desek kompozytowych?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Ten kompozyt trochę droższy od sosny (ze 20-30 zł za m2).
    Co byście wybrali?

    A może po prostu modrzew syberyjski?

    --
    MN

  • 2. Data: 2016-07-16 01:06:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A moze cos egzotycznego. Niektore afrykanskie gatunki sa bez zadnej konserwacji
    odporne na wszystko z wyjatkiem bomby A przez setki lat.

  • 3. Data: 2016-07-16 01:12:45
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > A moze cos egzotycznego. Niektore afrykanskie gatunki sa bez zadnej konserwacji
    odporne na wszystko z wyjatkiem bomby A przez setki lat.

    Kosztują fortunę a taras spory: 60 m2. Coś za coś...

    --
    MN

  • 4. Data: 2016-07-16 01:29:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Policz ile zaoszczedzisz przez 300 lat bo nic nie wydasz na konserwacje.

  • 5. Data: 2016-07-16 01:29:10
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    Kompozytu nie musisz olejowac raz czy dwa razy do roku. A sosna nawet termowana
    pozostaje sosna... Bedzie bardziej odporna na starzenie ale dalej miekka. Nie ma co
    porownywac tych materialow nawet :)

    Jak chcesz naturalnie - bralbym modrzew (ja mam nasz krajowy i tez daje rade). Jak
    nie chce Ci sie olejowac dwa razy do roku i akceptujesz wyglad i cene kompozytu to
    bierz kompozyt. Nasz krajowy modrzew to tak 50-60 pln m2 w pierwszej klasie. Ja mam
    40m2 plus schody, schodzi tak 4h na olejowanie. Troche wkurzajace :)

    Pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2016-07-16 07:27:13
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2016-07-16 o 01:29, Adam Sz. pisze:
> [...]
    40m2 plus schody, schodzi tak 4h na olejowanie. Troche wkurzajace :)

    Piszesz krajowym modrzewiu za 60 zł za m2 i to jeszcze w klasie A. Gdzie
    taki sprzedają? Poniżej 100-120 nie widzę.

    --
    MN

  • 7. Data: 2016-07-16 10:01:53
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 16 lipca 2016 07:27:05 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

    > Piszesz krajowym modrzewiu za 60 zł za m2 i to jeszcze w klasie A. Gdzie
    > taki sprzedają? Poniżej 100-120 nie widzę.

    Gdzie Ty szukasz tych desek?? Za 120 to masz juz modrzew syberyjski :-)
    Masz:

    http://allegro.pl/deska-tarasowa-modrzew-modrzewiowa
    -ryflowana-obust-i6316324521.html#

    Ja dokladnie u tego pana kupowalem. Firma rodzinna, masz cene 50 netto i
    jak sie dogadasz to tak zostanie :-) Deski pierwsza klasa, polecam :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 8. Data: 2016-07-16 10:09:38
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 16 lipca 2016 07:27:05 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

    > Piszesz krajowym modrzewiu za 60 zł za m2 i to jeszcze w klasie A. Gdzie
    > taki sprzedają? Poniżej 100-120 nie widzę.

    Tu foty:

    http://szyna.civ.pl/taras_1.jpg
    http://szyna.civ.pl/taras_2.jpg
    http://szyna.civ.pl/taras_3.jpg

    Niestety nie mam za bardzo nic nowszego - foty sprzed 3 lat jak taras skladalem
    do kupy. Niemniej - od tego czasu z wszystkich kilkudziesieciu desek wypadl
    tylko jeden malutki sek i nic wiecej :) Nie puszcza zywicy, nie choruje,
    nie krzywi sie. Tylko trzeba olejowac.. 150 pln dwa razy w roku za te ~45-50m2.
    Troche kosztuje i czasu wymaga. Ale jest swietny i nie zamienilbym go na
    zaden beton czy kafelki :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2016-07-16 10:12:23
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 16 lipca 2016 10:09:39 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Tu foty:
    >
    > http://szyna.civ.pl/taras_1.jpg
    > http://szyna.civ.pl/taras_2.jpg
    > http://szyna.civ.pl/taras_3.jpg

    A i jeszcze dalej:

    http://szyna.civ.pl/taras_4.jpg
    http://szyna.civ.pl/taras_5.jpg
    http://szyna.civ.pl/taras_6.jpg

    A tu znalazlem foty konstrukcji moich schodow - ktos ostatnio pytal,
    juz nie pamietam kto:

    http://szyna.civ.pl/schody_taras.jpg
    http://szyna.civ.pl/schody_taras2.jpg
    http://szyna.civ.pl/schody_taras3.jpg

    Kurde 3 lata a taras mam juz tak zarosniety zielskiem ze az niemozliwe :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 10. Data: 2016-07-16 14:43:52
    Od: Yakhub <p...@p...pl>

    Dnia Sat, 16 Jul 2016 01:09:38 -0700 (PDT), Adam Sz. napisał(a):

    > Tu foty:
    >
    > http://szyna.civ.pl/taras_1.jpg
    > http://szyna.civ.pl/taras_2.jpg
    > http://szyna.civ.pl/taras_3.jpg

    Pierwsze wrażenie:

    O k***a, ale piękne!

    Serio, serio, bez ironii i przekąsu. Dałbym sobie obciąć... Może nie rękę,
    ale kawałek palca za taki taras.

    --
    Yakhub