  • 1. Data: 2016-07-15 21:35:03
    Temat: Krycie gontem
    Od: Melwinek <p...@g...com>

    Buduję wiatę / altanę ogrodową. Dach będzie deskowany podbitką / nadbitką 18mm
    pióro-wpust. Nachylenie 35 stopni. Czterospadowy. Chcę na to dać gont. Czy powinienem
    dać najpierw papę? Jeśli tak to pas nadrynnowy z blachy powinienem dać pod papę czy
    na papę czyli między papę i gont?

  • 2. Data: 2016-07-17 09:20:08
    Temat: Re: Krycie gontem
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 15 lipca 2016 21:35:06 UTC+2 użytkownik Melwinek napisał:
> [...]
    dać najpierw papę? Jeśli tak to pas nadrynnowy z blachy powinienem dać pod papę czy

    pod
    http://fachowydekarz.pl/zasady-montazu-gontow-bitumi
    cznych/

    b.