  • 1. Data: 2016-07-11 23:11:39
    Temat: Ocieplenie komina od wewnatrz.
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    Uszanowanko.

    Mam oto takie przemyslenie: jest komin. Na poddaszu dach jest nisko.
    Jakis metr od podlogi w dach "wchodzi" komin. Obawiam sie, ze zima
    sciana w ty miejscu moze byc zimna.
    Macie pomysl na rozwiazanie tego problemu?
    Kleic styropian, welne?
    Ocieplenie od zewnatrz nie wchodzi w gre.
    Tak wiem, ze wentylacja mechaniczna rozwiazuje ten problem, ale to komin
    spalinowy kominka.

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2016-07-11 23:31:24
    Temat: Re: Ocieplenie komina od wewnatrz.
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 lipca 2016 23:11:41 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Ocieplenie od zewnatrz nie wchodzi w gre.

    Nie ma innej opcji. Pytanie co Ci przeszkadza ta zimna sciana?
    Moj komin przechodzi przez srodek domu i na poddaszu wychodzi w lazience.
    Akurat w tym miejscu mam kibel w zabudowie, wiec z dwoch stron jest
    zabudowany karton gipsem. Nie masz pasywniaka wiec te paredziesiat pln
    wiecej na ogrzewanie w sezonie chyba Cie nie wykonczy? :)

    Jest tez rozwiazanie numer dwa - zacznij grzac w kominku to sciana bedzie
    ciepla ;)

    > Tak wiem, ze wentylacja mechaniczna rozwiazuje ten problem, ale to komin
    > spalinowy kominka.

    Chcesz ocieplic styropianem/welna komin od wewnatrz !?!? :)
    Maniek odstaw flaszke na dzisiaj i idz sie przespac ;)

    A jaki to komin i jaki ma przekroj?
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2016-07-11 23:36:04
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 lipca 2016 23:31:25 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Chcesz ocieplic styropianem/welna komin od wewnatrz !?!? :)
    > Maniek odstaw flaszke na dzisiaj i idz sie przespac ;)

    Czekaj czekaj - od wewnatrz = w sensie wewnatrz domu, tak? :)
    Bo myslalem, ze chcesz do komina wkladac styropian ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2016-07-12 23:14:27
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-11 o 23:36, Adam Sz. pisze:

    > Czekaj czekaj - od wewnatrz = w sensie wewnatrz domu, tak? :)
    > Bo myslalem, ze chcesz do komina wkladac styropian ;)

    Nie flaszke tylko burbon. Litr do kolacji dziennie. Kris pamieta. :-P
    Tak, wewnatrz pomieszczenia. Dach w tym miejscu schodzi nisko, wiec nie
    bedzie to jakos zimniej pod sufitem, tylko byc moze przy posadzce. A
    moze nie bedzie? Tak naprawde nie wiem. Mysle tylko, bo dlubie tam
    wlasnie na gotowo i mysle sobie, czy cos z tym nie zrobic? Tak jak
    ksiadz ma - na wszelki wypadek.

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2016-07-13 07:38:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 lipca 2016 23:14:28 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Nie flaszke tylko burbon. Litr do kolacji dziennie. Kris pamieta. :-P
    Chłop ze wschodu ?

  • 6. Data: 2016-07-13 08:41:36
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

> [...]

    > moze nie bedzie? Tak naprawde nie wiem. Mysle tylko, bo dlubie tam
    > wlasnie na gotowo i mysle sobie, czy cos z tym nie zrobic? Tak jak

    Ja bym nic z tym nie robil. Komin to mostek - trudno, juz go masz i sie z tym
    pogodz ;) Jak przykryjesz, a zacznie cos sie z nim dziac (np. zacznie ciec)
    to tego nie zauwazysz - a sytuacja pod tym ociepleniem bedzie coraz
    bardziej dramatyczna :) Sama sciana bedzie chlodniejsza o te pare stopni
    i jak bedziesz przy niej siedzial to mozesz odczuwac wieksze "ciagniecie"
    ale skoro piszesz ze tam sufit nisko schodzi to i raczej siedziec / stac
    przy tym nie bedziesz :)

    Wiec jedyna wada jaka widze - zaplacisz wiecej za ogrzewanie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2016-07-13 08:41:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 lipca 2016 23:14:28 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Nie flaszke tylko burbon. Litr do kolacji dziennie. Kris pamieta. :-P
    Chyba zwiększyłeś dawkowanie bo pamietamo 0,7litra
    ;))

  • 8. Data: 2016-07-13 09:20:38
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-13 o 08:41, Kris pisze:

    > Chyba zwiększyłeś dawkowanie bo pamietamo 0,7litra
    > ;))

    Nie pamietam ile bylo wtedy, ale to chyba nic dziwnego... ;-)

    Pozdro.. TK

  • 9. Data: 2016-07-13 09:23:10
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-13 o 08:41, Adam Sz. pisze:

    > Ja bym nic z tym nie robil. Komin to mostek - trudno, juz go masz i sie z tym
    > pogodz ;) Jak przykryjesz, a zacznie cos sie z nim dziac (np. zacznie ciec)
    > to tego nie zauwazysz

    To jest dobry argument, tym bardziej, ze jest tam juz podwojna obrobka
    po problemach z zaciekaniem wlasnie.

    Pozdro.. TK

  • 10. Data: 2016-07-13 09:26:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 13 lipca 2016 09:20:42 UTC+2
    > Nie pamietam ile bylo wtedy, ale to chyba nic dziwnego... ;-)
    Wygrana PIS, "Rozwód" z Ghostem- powody są.
    Ps
    Chyba udam się w piątek do Lidla i ten Burbon przetestuję;)