  • 91. Data: 2016-07-18 23:05:13
    Temat: Re: Ocieplenie komina od wewnatrz.
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 lipca 2016 19:55:55 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Nie ma co sie klocic - polskie plaze tez maja swoj urok ale trafic na
    > taka w sezonie i zeby byla pogoda to rownie dobrze mozna w totka szostke
    > wygrac.
    >
    > Moim nr 1 poki co pozostaja te plaze:
    >
    > http://tinyurl.com/hqbnugo
    >
    > Srodek sezonu i jak widac byly tam 4 osoby poza nami, powietrze ze 30stC,
    > a woda chyba z 28stC :-)
    > pozdr.
    Szklana Huta.
    Czasami w szczycie sezonu też kila osób tylko jest. No i rzeczka wpływające do morza.
    Przepięknie.

  • 92. Data: 2016-07-18 23:10:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 lipca 2016 23:04:03 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Ietam, ale na narty za to masz daleko ;)
    Z 30min autem, z 3 godz rowerem;)
    http://www.nartyamalka.pl/

  • 93. Data: 2016-07-18 23:15:16
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 lipca 2016 23:10:13 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Z 30min autem, z 3 godz rowerem;)
    > http://www.nartyamalka.pl/

    A weeeeeez, 260m to dobre dla dzieci do nauki :-) Przy tym to nawet nasze
    ustronsko-wislane stoki to alpy ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 94. Data: 2016-07-18 23:19:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 lipca 2016 23:15:17 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > A weeeeeez, 260m to dobre dla dzieci do nauki :-) Przy tym to nawet nasze
    > ustronsko-wislane stoki to alpy ;)
    Dla mnie bez znaczenia
    Na nartach nigdy nie jeździłem.
    Jeżdżę Multiplą;)
    W Wiśle będę w 1 weekend października.
    Ale nie na nartach.

  • 95. Data: 2016-07-18 23:33:02
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-18 o 23:19, Kris pisze:

    > Dla mnie bez znaczenia
    > Na nartach nigdy nie jeździłem.
    > Jeżdżę Multiplą;)

    E tam. Po prostu masz daleko. :-)

    > W Wiśle będę w 1 weekend października.
    > Ale nie na nartach.

    Zaluj, zaluj... :-)

    Pozdro.. TK

  • 96. Data: 2016-07-18 23:33:46
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-18 o 20:10, Adam Sz. pisze:

    > Dziwne, moze caly URL:
    >
    > https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xl
    a1/v/t1.0-9/12308462_873387622780764_416224953324380
    6099_n.jpg?oh=fd0d0e5b2767ee48187922c864610687&oe=58
    31EA23&__gda__=1479377806_399881aa7ce5ea26fff1ec8ab2
    71ad28

    Teraz OK. No i piknie panie.

    Pozdro.. TK

  • 97. Data: 2016-07-18 23:35:51
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 lipca 2016 23:19:39 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Dla mnie bez znaczenia
    > Na nartach nigdy nie jeździłem.
    > Jeżdżę Multiplą;)
    > W Wiśle będę w 1 weekend października.
    > Ale nie na nartach.

    Na nartach to dopiero w styczniu pojezdzisz jak bedzie dobrze, ostatnio
    snieg nie rozpieszcza :( A w pazdzierniku bedziesz sie tam nudzil ;)
    Ogolnie Wisla to strasznie przereklamowana wiocha :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 98. Data: 2016-07-18 23:49:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 lipca 2016 23:35:51 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Na nartach to dopiero w styczniu pojezdzisz jak bedzie dobrze, ostatnio
    > snieg nie rozpieszcza :( A w pazdzierniku bedziesz sie tam nudzil ;)
    > Ogolnie Wisla to strasznie przereklamowana wiocha :-)

    Służbowo będę.
    Z 3 razy już tam weekendowo byłem ale(wstyd się przyznać) z tego wysokiego budynku
    nie wyłaziłem. W Tropikanie wolny czas spędzałem.
    W Mikołajkach czy Karpaczu to chociaż z hotelu wylazłem, w Wiśle nie ma po co i gdzie

  • 99. Data: 2016-07-19 00:22:40
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-18 o 20:37, Adam Sz. pisze:

    > Wyspa krk? Plitwickie jeziora?

    To miejsce moze byc celem samym w sobie. Za malo czasu zeby zatrzymywac
    sie po tysiacu kilometrow na zwiedzanie. Spokojnie mozna ze trzy dni tam
    spedzic. Nie wiem czy nie lepiej pojechac jeszcze nizej do Czarnogory i
    Albanii, obejrzec tamtejsze nadmorskie krajobrazy. Zreszta to warto i
    tamto warto. :-) Ogolnie to szkoda mi czasu plazowac sie przez tydzien.
    Na odpoczynek w ciszy lubie Mazury.

    > No fakt, od Ciebie jadac to juz prawie
    > koncowka trasy, u mnie to tak wychodzi w 1/2 - 2/3 wiec akurat na
    > przystanek :) Pozatym WSZEDZIE jest cos ciekawego :-)

    A no.

    > To juz zdecydowanie taniej i szybciej wyjdzie samolotem ;) Na Sycylie Wizzair
    > lata :-)

    Wtedy nie latal. :-)
    Zreszta fajnie jest przejechac cale Wlochy choc raz. Bardzo ladnie
    zmienia sie klimat i krajobraz. Od Dolomitow, przez Apeniny do
    kiezycowej Sycylii. Cztery godziny autostrada jak stol caly czas przez
    gory. Ogladac winnice Toskanii, na wzgorzach domy, wiekszosc z
    wierzyczkami, kamieniste miasta na szczytach gor. Tyle, ze to 1300 km,
    ale u nas nigdzie tak nie ma.
    W ogole Wlochy to bardzo ciekawy kraj. Mieszkajac tam wlasciwie mozna
    nie wyjezdzac i miec wszystko. Wulkany, suche poludnie, gory jakie sie
    chce, plaze, wyspy, pewna pogode i historie, ktora spokojnie mozna rok
    zwiedzac. Z Wloskim podejsciem do zycia to wlasciwie moglbym tam
    mieszkac. :-)
    Kiedys sluchalem opowiesci kolesia zwiedzajacego Afryke calymi
    miesiacami. Byl tam kilka razy, zachwycal sie tym kontynentem,
    opowiadajac, ze to najciekawszy kontynent na swiecie. Pomijajac
    oczywiscie szlaki typowo komercyjne. Ponoc takiegu upalu ja w Sudanie to
    nigdzie nie przezyl. :-) No ale na to trzeba miec czas i dosc oryginalne
    podejscie do zycia.

    Pozdro.. TK

  • 100. Data: 2016-07-19 00:25:07
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-18 o 23:49, Kris pisze:

> [...]
    nie wyłaziłem. W Tropikanie wolny czas spędzałem.
    > W Mikołajkach czy Karpaczu to chociaż z hotelu wylazłem, w Wiśle nie ma po co i

    No jak?
    Na Baranie Gore wlezc.

    Pozdro.. TK