  • 1. Data: 2016-07-18 14:09:37
    Temat: Woodstock czy Światowe Dni Młodzieży- gdzie posłać córkę?
    Od: Kris <k...@g...com>

    Temat trochę nieaktualny bo córa wróciła ale podyskutujmy

    PS
    Panom od netykiety(czy jak to się nazywa) dziękuję.
    Nie przestrzegam. Nie zamierzam jakiś NTG w tytule postu wstawiać.

  • 2. Data: 2016-07-18 14:29:32
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 lipca 2016 14:09:40 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Temat trochę nieaktualny bo córa wróciła ale podyskutujmy
    >
    > PS
    > Panom od netykiety(czy jak to się nazywa) dziękuję.
    > Nie przestrzegam. Nie zamierzam jakiś NTG w tytule postu wstawiać.

    Masz corke poslanke, ze ja chcesz gdzies posylac? ;)
    Niech jedzie tam, gdzie chce jechac :) Na SDM na pewno bedzie bezpieczniej,
    choc ja bym wolal, zeby wybrala łuctok ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2016-07-18 15:03:06
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-07-18 o 14:29, Adam Sz. pisze:
    > Na SDM na pewno bedzie bezpieczniej,

    Śmiem osobiście wątpić...

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 4. Data: 2016-07-18 15:18:40
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 lipca 2016 15:03:07 UTC+2 użytkownik Kżyho napisał:

    > Śmiem osobiście wątpić...

    A no zapomnialem o zagrozeniu terrorystycznym :-)
    No to woodstock wygrywa bezsprzecznie ;)

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2016-07-18 16:00:17
    Od: Budyń <b...@r...pl>

> [...]
    > Panom od netykiety(czy jak to się nazywa) dziękuję.
    > Nie przestrzegam. Nie zamierzam jakiś NTG w tytule postu wstawiać.

    pobawic sie przy muzyce? owszem, syna bym puścil, zreszta kiedys raz był. Z córką to
    nie wiem, myśle ze byłbym poważnie zaniepokojony - wiedząc ze tam sie sporo pije.

    SDM - to impreza dla katoli, zapewne mozna tam posłac osobe niezaangazowaną tyle ze
    wróci niekoniecznie zadowolona, kazali sie modlic, na msze codziennie, pokemonów nie
    pozwolili ganiać itp problemy.
    Dla choc troche otwartej na wiarę osoby-jak najbardziej. Wiem bo byłem za granica i u
    nas na czyms podobnym.

    b.

  • 6. Data: 2016-07-18 16:13:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jasne ze bedzie bezpieczniej. Niedoszly terrorysta bedzie przed swoimi tlumaczyl sie
    tak. Przyjechalismy z Berlina do Poznania i zostawilismy samochod na parkingu
    strzezonym. Poszlismy na dworzec. Zanim wsiedlismy do pociagu to na dworcu zbili nas
    ubrani na czarno ludzie. W pociagu Ahmedowi ukradli plecak z zapalnikami.
    Przyjechalismy i rozstawilismy namiot. W nocy przyszli huligani i nas pobili. Zabrali
    mi wszystkie pieniadze. Rano poszlismy rozejrzec sie w terenie. Jak wrocilismy to sie
    okazalo ze ktos ukradl nam pasy raschida. Ciekawe po co skoro byly bez zapalnikow.
    Chcielismy glodni sie polozyc spac ale znowu przyszli ubrani na czarno belkoczacy
    ludzie i nas zbili. Jak sie rano obudzilismy to sie okazalo ze ktos ukradl nam namiot
    i plecak z ubraniami. Wrocilismy do Poznania na piechote jedzac to co udalo sie
    znalezc. Poszlismy na strzezony parking po auto zeby nim wrocic i wjechac w tlum ale
    je ktos ukradl. Wrocilismy na piechote do Berlina.

  • 7. Data: 2016-07-18 16:22:22
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

> [...]
    znalezc. Poszlismy na strzezony parking po auto zeby nim wrocic i wjechac w tlum ale
    je ktos ukradl. Wrocilismy na piechote do Berlina.

    Wszystko się zgadza, tylko to Radom, a nie Poznań był... ;)

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 8. Data: 2016-07-18 16:41:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Radom powstal na okolicznosc pozyczana pieniedzy znajomym. Tak ze pozwolisz ze sie
    nie zgodze.

  • 9. Data: 2016-07-18 18:24:21
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Kris pisze tak:

    > Temat trochę nieaktualny bo córa wróciła ale podyskutujmy

    to tymbardziej ;)

    > Panom od netykiety(czy jak to się nazywa) dziękuję.
    > Nie przestrzegam. Nie zamierzam jakiś NTG w tytule postu wstawiać.

    [OT] ;)

    Ale to jakby nasrać do beczki miodu.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 10. Data: 2016-07-18 18:26:21
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 lipca 2016 16:13:49 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Jasne ze bedzie bezpieczniej.

    No wiesz - na woodstocku juz dwa gwalty byly i kilkadziesiat pomniejszych
    przestepstw (kradzieze, rozboje), wiec tak rozowo to tam tez nie jest ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.