eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWoodstock czy Światowe Dni Młodzieży- gdzie posłać córkę? › Re: Woodstock czy Światowe Dni Młodzieży- gdzie posłać córkę?
    From: Kżyho <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Woodstock czy Światowe Dni Młodzieży- gdzie posłać córkę?
    Date: Mon, 18 Jul 2016 16:22:22 +0200

    > Jasne ze bedzie bezpieczniej. Niedoszly terrorysta bedzie przed swoimi tlumaczyl
    sie tak. Przyjechalismy z Berlina do Poznania i zostawilismy samochod na parkingu
    strzezonym. Poszlismy na dworzec. Zanim wsiedlismy do pociagu to na dworcu zbili nas
    ubrani na czarno ludzie. W pociagu Ahmedowi ukradli plecak z zapalnikami.
    Przyjechalismy i rozstawilismy namiot. W nocy przyszli huligani i nas pobili. Zabrali
    mi wszystkie pieniadze. Rano poszlismy rozejrzec sie w terenie. Jak wrocilismy to sie
    okazalo ze ktos ukradl nam pasy raschida. Ciekawe po co skoro byly bez zapalnikow.
    Chcielismy glodni sie polozyc spac ale znowu przyszli ubrani na czarno belkoczacy
    ludzie i nas zbili. Jak sie rano obudzilismy to sie okazalo ze ktos ukradl nam namiot
    i plecak z ubraniami. Wrocilismy do Poznania na piechote jedzac to co udalo sie
    znalezc. Poszlismy na strzezony parking po auto zeby nim wrocic i wjechac w tlum ale
    je ktos ukradl. Wrocilismy na piechote do Berlina.

    Wszystko się zgadza, tylko to Radom, a nie Poznań był... ;)

    Pzdr
    --
    /__/_* /