  • 71. Data: 2016-07-20 12:25:16
    Temat: Re: Woodstock czy Światowe Dni Młodzieży- gdzie posłać córkę?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 20 lipca 2016 12:11:52 UTC+2 użytkownik MK napisał:

    > Jak na razie tylko Ty prowokowałeś zwrócenie uwagi - weź na klatę co
    > czynisz.
    Wyrażnie ostrzegłem żebys mogł zignorowac i nie tracic czasu na pytanie.
    Tytuł tez sam z siebie mówi ze nie o budowanie(np sceny na Woodstock) chodziło.
    No i jak moje posty Ciebie męczą, drażnią czy inne uczulenie masz to kierunek tez
    wskazałem.

  • 72. Data: 2016-07-20 15:41:36
    Od: MK <m...@g...pl>

    W dniu 2016-07-20 o 12:25, Kris pisze:

    > Wyrażnie ostrzegłem żebys mogł zignorowac i nie tracic czasu na pytanie.
    > Tytuł tez sam z siebie mówi ze nie o budowanie(np sceny na Woodstock) chodziło.

    I tylko dlatego żeby nie przyznać że się pomyliłeś
    (bo wpisanie NTG to 2s)
    lecisz z obrażaniem i wycieczkami osobistymi?

    > No i jak moje posty Ciebie męczą, drażnią czy inne uczulenie masz to kierunek tez
    wskazałem.

    Coś Ci się wątki w mózgu multiplikują i masz problem z ogarnięciem
    najprostszych spraw. Rezygnuję z dalszej dyskusji z Tobą bo masz większe
    doświadczenie w sprowadzaniu do swojego poziomu.

  • 73. Data: 2016-07-20 15:58:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 20 lipca 2016 15:41:37 UTC+2 użytkownik MK napisał:

    > I tylko dlatego żeby nie przyznać że się pomyliłeś
    > (bo wpisanie NTG to 2s)
    > lecisz z obrażaniem i wycieczkami osobistymi?
    Że niby ja wycieczki osobiste? Tabiś ekspert od usenetu to pewnie wgląd w historie
    swoich postów masz. Polecam przeczytać pierwszy Twój post w tym atku. Wczoraj to
    było. Dl;a ułatwienai słowa klucze: "aspołeczny kretyn", "aspołeczny psychopata",
    "troll"

    >Rezygnuję z dalszej dyskusji z Tobą bo masz większe
    > doświadczenie w sprowadzaniu do swojego poziomu.
    A to może i dobrze. W sumie ten kierunek proponowałem Tobie na samym początku tej
    dyskusji

  • 74. Data: 2016-07-21 10:29:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 lipca 2016 23:43:36 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > więc się nie dziw jak wszyscy spuszczą Cię do kibla i będziesz gadał sam
    > ze sobą
    Ja myślę że na dzisiaj jakby ci netykietowi spuścili do kibla tych nienetykietowych
    to by musieli sami z sobą gadać.;)

  • 75. Data: 2016-07-21 12:13:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zdajesz Kris sobie sprawe ze tlumaczysz sie przed idiota. Jak by nie patrzec to jest
    1:0 dla idioty.