  • 61. Data: 2016-07-19 23:43:35
    Temat: Re: Woodstock czy Światowe Dni Młodzieży- gdzie posłać córkę?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kris wrote:

    > PS
    > Panom od netykiety(czy jak to się nazywa) dziękuję.
    > Nie przestrzegam. Nie zamierzam jakiś NTG w tytule postu wstawiać.

    więc się nie dziw jak wszyscy spuszczą Cię do kibla i będziesz gadał sam
    ze sobą

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 62. Data: 2016-07-20 01:16:05
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-07-19 o 23:22, MK pisze:

    > Naprawdę nie ogarniasz? Zmarnuję raz i jeśli uda się przekonać to więcej
    > w przyszłości zaoszczędzę. Takich tematów jest tu sporo. Tylko
    > prospołeczne zachowania (opisane w netykiecie) przekraczają możliwości
    > rozumienia Krisa i w tym problem.

    Czyli Ty taki purysta jesteś, tak? No można i tak, tylko że ta mityczna
    netykieta, to nie żadna biblia podyktowana przez boga internetu, i może
    najwyższy czas coś w niej zmienić bo za chwile straci rację bytu.
    Dobre to było 10-15 lat temu gdy ruch na usnecie był ogromny a łącza
    internetowe bardzo wolne. Dziś grupy dyskusyjne zdychają i każdy temat
    jest na wagę złota, bo za kilka lat wszytko to może zniknąć.
    Pieklenie się obecnie o to, że temat jest nie na tą grupę lub brak w nim
    NTG, to jak opierdolić kurwę, że zrobiła laskę za darmochę ale wcześniej
    zębów nie umyła.
    Byłbyś bardziej zadowolony gdyby ten temat trafił, no właśnie na jaką
    grupę: *religia, *polityka, *pregierz, *dzieci - czy gdyby nie powstał w
    ogóle?

  • 63. Data: 2016-07-20 01:46:45
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 20.07.2016 o 01:16, nadir pisze:

> [...]
    > Byłbyś bardziej zadowolony gdyby ten temat trafił, no właśnie na jaką
    > grupę: *religia, *polityka, *pregierz, *dzieci - czy gdyby nie powstał w

    Ale ja nie twierdze że ma spadać na inna grupę,
    ma tylko oznakować że mówi nie na temat.

  • 64. Data: 2016-07-20 07:43:27
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 20 lipca 2016 01:46:47 UTC+2 użytkownik MK napisał:

    > Ale ja nie twierdze że ma spadać na inna grupę,
    > ma tylko oznakować że mówi nie na temat.

    czepiasz sie bez sensu - ta grupa zyje tylko i wyłacznie NTG tematom. Zresztą co i
    rusz temat z rekuperatorem w roli glównej przekształca sie na opis zgrabnych ksztatów
    multipli.
    Czasy usenetu sie skonczyły - zycie dostosowuje do niech netykietę. Dzis nie potrzeba
    filtrowac topików, dzis sie czeka czy w ogóle pojawi sie jakis nowy.

    b.

  • 65. Data: 2016-07-20 08:00:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 lipca 2016 23:43:36 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > więc się nie dziw jak wszyscy spuszczą Cię do kibla i będziesz gadał sam
    > ze sobą
    Jakby tu zostały same dinozaury usenetu przestrzegające netykietę to myślę zze w
    Multipli by się wygodnie zmieścili tylu ich zostało. Nadir pisał- usenet zamiera,
    netykieta może i była potrzebna 20lat temu. Teraz chamskie przypierdzielanie się że 3
    literek brakuje to sztuka dla sztuki.
    Taka ogromna ilości postów powstaje że aż trzeba do filtrowania programy zapodawać? I
    tak większości już chyba z google groups korzysta a to już wg niektórych samo w sobie
    jest niezgodne z net....
    Pomijam że zwroty typu debil, psychopata, pojebus czy chociażby misiek to raczej
    zgodne z netykietą nie są.
    Ale znów gadamy nie na temat grupy;)

  • 66. Data: 2016-07-20 08:12:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 20 lipca 2016 07:43:29 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > czepiasz sie bez sensu - ta grupa zyje tylko i wyłacznie NTG tematom. Zresztą co i
    rusz temat z rekuperatorem w roli glównej przekształca sie na opis zgrabnych ksztatów
    multipli.
    Kolejny zazdrosny że nie ma?
    O jeziorze i wodzie owocnej długo było
    > Czasy usenetu sie skonczyły - zycie dostosowuje do niech netykietę. Dzis nie
    potrzeba filtrowac topików, dzis sie czeka czy w ogóle pojawi sie jakis nowy.
    Ot, to.
    Ja chociaz ostrzegłem że nie w pełni przestrzegam netykiety, Ci co na mnie skoczyli
    bez ostrzegania używają jeżyka niezgodnego z netykietą czy chociażby niezgodnie tną
    cytaty oraz nie mają podpisu. Ale mniejsza o to.
    Ps jeden z pkt netykiety mówi żeby do meili załączników większych jak 200kB nie
    dawać;)

  • 67. Data: 2016-07-20 10:19:18
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-07-20 o 08:00, Kris pisze:
    > Ale znów gadamy nie na temat grupy;)

    I do tego OT ;)

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 68. Data: 2016-07-20 11:18:18
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 20.07.2016 o 08:00, Kris pisze:

> [...]
    sobie jest niezgodne z net....
    > Pomijam że zwroty typu debil, psychopata, pojebus czy chociażby misiek to raczej

    Użycie słowa psychopata w stosunku do Ciebie uzasadniłem i w takim
    przypadku nie jest to wyzwisko tylko określenie.
    Nie zanegowałeś niczego w moim uzasadnieniu wręcz nadal potwierdzasz.
    Z kolei nazywanie zwrócenia uwagi chamskim przypierdalaniem to co to
    jest? Wyższa kultura wypowiedzi?
    Jakoś nie raczyłeś odnieść się do przyklejania mi łatki chama tylko
    nadal to robisz.

  • 69. Data: 2016-07-20 11:25:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 20 lipca 2016 11:18:18 UTC+2 użytkownik MK napisał:

> [...]
    > jest? Wyższa kultura wypowiedzi?
    > Jakoś nie raczyłeś odnieść się do przyklejania mi łatki chama tylko
    Tak z grubsza licząc to z 2/3 postów na tej grupie jest poza jej tematyka.
    Przypierdzieliłes się tylko do mnie- przez sympatię zapewne;)
    Bądź konsekwentny i na sąsiedni post o Wizzair np. też dopisz Swoje dwa zdania

  • 70. Data: 2016-07-20 12:11:52
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 20.07.2016 o 11:25, Kris pisze:

    > Tak z grubsza licząc to z 2/3 postów na tej grupie jest poza jej tematyka.
    > Przypierdzieliłes się tylko do mnie- przez sympatię zapewne;)
    > Bądź konsekwentny i na sąsiedni post o Wizzair np. też dopisz Swoje dwa zdania

    Jak na razie tylko Ty prowokowałeś zwrócenie uwagi - weź na klatę co
    czynisz.