  • 11. Data: 2016-07-18 18:33:21
    Temat: Re: Woodstock czy Światowe Dni Młodzieży- gdzie posłać córkę?
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-07-18 o 14:09, Kris pisze:
    > Temat trochę nieaktualny bo córa wróciła ale podyskutujmy

    A nie może jechać tu i tu? Przynajmniej będzie miała porównanie.

  • 12. Data: 2016-07-18 18:43:53
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    3...@g...com
    *Kris* napisał(-a):

    > Temat trochę nieaktualny bo córa wróciła ale podyskutujmy

    Słońce, woda, piasek...
    Na budowę!!

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 13. Data: 2016-07-18 19:15:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kaze Ci ktos ten miod jesc. W netykiecie jak chuj na na weselu stoi ze masz sie
    podpisywac prawdziwym imieniem i nazwiskiem. Ciebie ormowca to oczywiscie nie
    dotyczy?

  • 14. Data: 2016-07-18 19:31:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam Sz. wrote:

    > No wiesz - na woodstocku juz dwa gwalty byly i kilkadziesiat pomniejszych
    > przestepstw (kradzieze, rozboje), wiec tak rozowo to tam tez nie jest ;)

    a ile będzie na ŚDM?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 15. Data: 2016-07-18 19:32:50
    Od: kriters <k...@o...pl>

    On 2016-07-18 14:09, Kris wrote:
    > Temat trochę nieaktualny bo córa wróciła ale podyskutujmy
    >
    > PS
    > Panom od netykiety(czy jak to się nazywa) dziękuję.
    > Nie przestrzegam. Nie zamierzam jakiś NTG w tytule postu wstawiać.

    Ani tu ani tu. Mało ją już pokarało tatusiem przygłupem ?

  • 16. Data: 2016-07-18 19:35:04
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Zenek Kapelinder pisze tak:

    > Kaze Ci ktos ten miod jesc. W netykiecie jak chuj na na weselu
    > stoi ze masz sie podpisywac prawdziwym imieniem i nazwiskiem.
    > Ciebie ormowca to oczywiscie nie dotyczy?

    Odpierdol się oszołomie.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 17. Data: 2016-07-18 19:37:00
    Od: "uzytkownik" <j...@w...pl>

    Zenek Kapelinder wrote:
    > W netykiecie jak chuj na na weselu stoi
    > ze masz sie podpisywac prawdziwym imieniem i nazwiskiem. Ciebie
    > ormowca to oczywiscie nie dotyczy?

    Jemu w/g Ciebie nie wolno nic co zabrania netykieta, a jak nasrał na Ciebie
    debilowaty Kris to mu jaja lizesz - palancie!

  • 18. Data: 2016-07-18 19:43:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Gdzie nasral? W tym temacie tylko temat zalozyl i nic w nim o mnie nie ma.

  • 19. Data: 2016-07-18 19:44:34
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    PiteR pisze tak:

    > Ale to jakby nasrać do beczki miodu.

    Proponuje to gówno przenieść na politykę pregierz albo pl.test

    To jest grupa o schodach, klejach, farbach i lepikach i niech tak
    zostanie.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 20. Data: 2016-07-18 19:51:47
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 lipca 2016 19:33:12 UTC+2 użytkownik kriters napisał:

    > Ani tu ani tu. Mało ją już pokarało tatusiem przygłupem ?

    To ciekawe, ze jak przychodzi NTG to oddzywaja sie nagle jednopostowcy.
    Bierzesz udzial w tworzeniu tej grupy? Napisales choc jeden merytoryczny
    post? Nie? To wiesz, ze w statystykach pod wzgledem postow NTG jestes na
    pierwszym miejscu (100% postow NTG?)? :D

    Mama neostrade kupila?

    --
    Adam Sz.