  • 31. Data: 2016-07-18 12:26:03
    Temat: Re: Taras z sosny termowanej czy desek kompozytowych?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 lipca 2016 11:52:28 UTC+2 użytkownik Kżyho napisał:

    > Nie no, betonu i płytek to ja też nie chcę, bo nie zamierzam się
    > relaksować w bunkrze ;)
    > Nie wiem, przyznaję, że jeszcze się nie zdoktoryzowałem w temacie, ale
    > te kompozyty udające drewno nie są trwalsze? Ich wygląd jestem w stanie
    > zaakceptować, jako udające drewno.

    Co do trwalosci nie wiem - powinny byc znacznie wytrzymalsze :)
    Natomiast cena jest powalajaca - jak ja szukalem to oscylowala w okolicy
    150-200 pln / m2. To za niewiele wiecej jak poszukasz masz juz prawdziwego
    egzotyka, ktory moim zdaniem bedzie wygladal duzo lepiej :)

    Inna sprawa to odpornosc na zarysowania - u mnie pies robi pazurami sporo rys,
    ktore po zaolejowaniu znikaja. Egzotyki sa raczej mega twarde i rysy sie nie
    powinny robic (choc kto wie) - na kompozytach sie nie znam..
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 32. Data: 2016-07-18 12:33:29
    Od: Gregoriusx <n...@a...com>

    W dniu 2016-07-18 o 11:05, Kżyho pisze:

    > Gregorious bodajże dopytywał. Jak czyta, to zapewne zobaczy i tego posta
    > - w końcu taras w temacie jest :)

    Oczywiście czytam, ale u mnie jest nieco inna sytuacja bo ja mam już
    wylane schody z betonu

    https://dl.dropboxusercontent.com/u/6702754/DSC_0516
    .JPG

    i muszę je obłożyć deskami.

    Wybrałem kompozyt made in Poland Vensona po 169 zł/m2 i czekam na
    realizacje zamówienia. Pewnie gdzieś w połowie sierpnia będę układał.

    --
    Gregorius

  • 33. Data: 2016-07-18 12:39:42
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 lipca 2016 12:34:27 UTC+2 użytkownik Gregoriusx napisał:

    > Oczywiście czytam, ale u mnie jest nieco inna sytuacja bo ja mam już
> [...]

    A to masz prosty temat - legary kolkami do betonu (zastosowalbym tylko jakies
    podkladki zeby legary nie dotykaly bezposrednio betonu - obojetnie z czego -
    ja stosowalem plastikowe podkladki do montazu okien i drzwi - wiem, ze to
    kompozyt wiec teoretycznie mogloby sie obejsc bez podkladek ale zawsze wtedy
    bedzie tam gdzies stala woda i moze zaczac gnic i smierdziec - a z podkladkami
    zawsze jest lepszy przewiew i wentylacja :)

    I na legary normalnie dechy. Prosta sprawa :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 34. Data: 2016-07-18 12:48:28
    Od: Gregoriusx <n...@a...com>

    W dniu 2016-07-18 o 12:39, Adam Sz. pisze:

    > A to masz prosty temat - legary kolkami do betonu (zastosowalbym tylko jakies
    > podkladki zeby legary nie dotykaly bezposrednio betonu - obojetnie z czego -
    > ja stosowalem plastikowe podkladki do montazu okien i drzwi

    Tu akurat nie będzie problemu, legary wziąłem z tego samego systemu co
    deska i one są afair całe plastikowe.

    http://fabrykatarasow.pl/image/cache/catalog/produkt
    y/akcesoria/legar3-900x700.jpg

    Wylewkę mam z delikatnym spadkiem w kierunku schodów wiec raczej nie
    powinno być problemów z wodą.

    --
    Gregorius

  • 35. Data: 2016-07-18 12:48:53
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-07-18 o 12:25, Kżyho pisze:

    > Też do tego zapewne ironicznie pił...

    Kajam się.
    Z rana ;) nie czuję ironii :)

    --
    Pete

  • 36. Data: 2016-07-18 14:10:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To dlaczego wszyscy buduja zeby jeszcze dla prawnukow wystarczylo? Na stopklatce leci
    program jak sie ludzie sami w chuja robia. Teraz sprzedaja banknot dwudziesto
    dolarowy, taki wyjety z kieszeni. Leci aukcja. Juz sa 22 dolary. 23. 24.27.28.29. 30.
    38. 40. Sprzedali za 40 dolarow banknot 20 dolarowy.

  • 37. Data: 2016-07-18 14:39:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 lipca 2016 14:10:32 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
> [...]
    dolarowy, taki wyjety z kieszeni. Leci aukcja. Juz sa 22 dolary. 23. 24.27.28.29. 30.
    38. 40. Sprzedali za 40 dolarow banknot 20 dolarowy.

    Ty masz projektor inni mają dom
    Rok temu pisałem jaka roadochze mrwan ia czereśni. W weekend była powtórka
    Ps
    Nie mam projektora. Za ok 1800 kupiłem TV ale w sumie mogłem projektor kupić. W sumie
    załuję.

  • 38. Data: 2016-07-18 15:38:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    I dobrze ze wykazujesz czynny zal ze nie kupiles projektora. Jestem zadowolony jak
    dziecko co nowa zabawke dostalo. Nie tylko ja bo dostalem polecenie sluzbowe
    zlikwidowania tkaniny i zrobienia ekranu na scianie. Sasiad w zeszlym tygodniu
    dopytywal sie czy da sie kablowke podlaczyc. Dzisiaj go spotykam i mowi ze ziec mu
    zamowil tanszy bez netu bo nie ogarnia netu. Bylem w miedzyczasie u kogos kto ma od
    dwoch lat markowy projektor. Fajnie ma bo w piwnicy zrobil kino. Nawet dwa rzedy
    starych foteli z kina gdzies na smietnisku kupil i odrestaurowal. Markowy ma
    projektor i uwazam ze u mnie obraz lepszy pomimo gorszego i wiekszego ekranu.
    Zauwazylem cos ciekawego. Ogladanie na scianie nie meczy oczu.

  • 39. Data: 2016-07-18 16:24:46
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    > Ogladanie na scianie nie meczy oczu.

    Podejrzewam, że ściana mniej światła odbija, więc mniej razi/oślepia.

    Pzdr
    --
    /__/_* /

  • 40. Data: 2016-07-18 16:41:41