  • Data: 2022-07-02 07:17:49
    Temat: Re: ciepła woda zdrowia doda
    Od: Runt <s...@t...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-07-01 o 15:49, psychopata Zenek Kapelinder ujada:
    --

    > Ale jest idiota, kretyn, debil,
    wszystkie te określenia pasują idealnie do ciebie ;-)))

    > do konca roku jeszcze połowa roku! ;-)))

    zrozumiałeś? żaba kuma a ty nie? ;-)))

    > i na samym końcu jak się muł kończy
    oooo, zenusiu! nie wiedziałem, że masz również doświadczenia z mułami?
    opowiadaj! opowiadaj! ;-)))

    > pizdziak
    zenuś, przerośnięta łechtaczka ;-)))

    > vel runt
    c-vel kogutek ;-)))

    > dziura w dupie
    zenek z rozwalonym przez muła odbytem ;-)))

    > z Klewek.
    z Chlewek ;-)))

    > Nudzi ci się?
    tobie najwyraźniej potrzeba ci nowych "doznań". ;-)_)

    > To idź ojca na spacer wyprowadzić żeby się wysikał.
    zenusiu, jak się miewa twój kundel tate?*

    > Ale nie kop go po jajach jak łapę do szczania podnosi.
    i pamiętaj trzymaj tate za fiuta kiedy robi ci na łeb prysznic. ;-)))

    i by było jasne - będziesz obrażał innych - zawsze dam ci popalić! ;-)))

    --
    Runt ??

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

    Internet pamięta (wpis zenusia):