  • Data: 2010-06-08 06:05:53
    Temat: Re: gotowanie: gaz czy prad? (cena)
    Od: "nacocito" <n...@c...to> szukaj wiadomości tego autora

    news:60b5.00000840.4c0d6ab8@newsgate.onet.pl...

    > Zatem uzywając racjonalnie kuchenki elektrycznej nie przepłacisz zbyt
    > dużo.
    > Komfort użytkowania jest oczywiscie większy (bezpieczeństwo, czystość,
    > programowanie) - ale NIE WSZYSTKO da się zrobić na kuchence elektrycznej.
    > Szczególnym problemem jest szybkie zblanszowanie np. warzyw w woku.
    > Jeśli krótko i b. gorąco - gaz jest bezkonkurencyjny

    Kolega nie ma zapewne indukcji. Jest krótko i bardzo, bardzo gorąco.
    Booster - bo tak ta się funkcja nazywa. Jeśli dobrze pamiętam to u mnie to
    jest 1.8kW w jedynym palniku.

    Co do kosztów eksploatacji to indukcja i gaz będą pewnie na tym samym
    poziomie, ale jak tu już wspomniano komfort użytkowanie dużo wyższy.
    Kuchenki są droższe.