  • Data: 2022-02-21 01:22:56
    Temat: Re: jak działają inwertery offgrid
    Od: marios <d...@f...gd> szukaj wiadomości tego autora

    > niedziela, 20 lutego 2022 o 19:09:29 UTC+1 ddddddddddddd napisał(a):

    > Wszyscy z tamtad piszą że jest tam taki dobrobyt że zarabiają 5 razy tyle co w
    Polsce.

    Tak mi się coś kojarzy "po dzieciach" - Sknerus McKwacz?

    > .. W Polsce może to nie mieć sensu - jeśli kWh kosztuje 0,6zł. U mnie
    od kwietnia będzie kosztowała 1,50zł, ..

    W PL kosztuje - z tego co pamiętam po ostatnich wyliczeniach coś z 0,95
    zł (No +z VAT-em ściemniają na 3 miesiące 2022r roku - 5%? czy coś),
    0.6zł to było przez ostanie 10 lat przed podwyżkami,
    teraz w drugiej taryfie jest bodaj 56 groszy (PGE).

    Mam takiego spadkowego Fiat UNO 3D, 55 kkm przejechane od 93r(?), ale
    teraz będzie musiał dostać 8 ("ósmy") akumulator, reszta zdechła ze
    starości lub taniości.