  • Data: 2022-09-06 10:06:16
    Temat: Re: maty na podczerwień
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05-09-2022 o 22:01, Lisciasty pisze:

    > Szału na maty nie rozumiem, a trwa już ponad rok. Grzanie jak grzanie,
    > zwykła elektryka oporowa.

    Z tą różnicą, że 300 W wystarczy Ci na nagrzanie małego pomieszczenia, a
    ciepło czujesz po kilku minutach.
    Mam taki obraz grzejny z podczerwienią, biorę go na wszystkie wyjazdy
    (nie letnie).
    Jeszcze nie zmarzłem, a wręcz często musiałem w noc zmniejszać moc.

    Żeby to samo zrobić farelką musiałaby mieć z 5-10 razy większą moc i co
    za tym idzie również zużycie.