  • Data: 2016-09-28 16:58:17
    Temat: Re: [off-topic] Re: grzejecie?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Maniek4 napisał:

    > O przepraszam. Trzeba byc masochista zeby pisac z googla. Jadac rowerem
    > moze i tak, ale katowac sie za kazdym razem?

    Mam w czytniku filtr reagujący na pole "User-Agent". "G2/1.0" odsiewam,
    bo trudno przebrnąć przez taką kaszanę. Zresztą jak się już przebrnie, to
    się przeważne okazuje, że nie warto było. Trzy osoby (z całego Usenetu)
    piszące w ten sposób mam odplonkowane -- mają coś do powiedzenia, a przy
    tym potrafią jakos tak tym guglem pisać, że nie kaszanią. Te dwie rzeczy
    najwidoczniej muszą iść w parze. Nie wnikam czemu tak się męczą, ich sprawa.

    Przez to wiem llu czego używa. Przeważnie na grupach, na których coś się
    dzieje, jest jeden taki. Dwóch, to rzadkość. Często ani jednego. Tu jest
    wyjątkowo dużo, ale do większości daleko. Trzy albo cztery osoby, z tych
    co wiedzę, że piszą regularnie.

    Kiedyś było więcej (na wszystkich grupach), ale wymiotło.

    --
    Jarek