  • Data: 2016-09-30 01:14:14
    Temat: Re: [off-topic] Re: grzejecie?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    nadir napisał:

    > A dziś nadal podobno się da, choć nie sprawdzałem osobiście.
    > http://www.solemnwarning.net/ipxwrapper/

    404

    > Jak ktoś ma dziś Windows 10, to gry ma przez Sklep czy Steama i sobie
    > zabytkami zbytnio głowy nie zawraca.

    I te gry ze steama umiom po ipeiksie? Może choć przez jakiś wrapper?
    Albo bramkę webową? Jeśli czegoś nie potrafi się robić dobrze, najlepiej
    w ogóle dać sobie spokój. Android świetnie radzi sobie z fejsbukiem
    i twitterem, więc najlepiej na tym poprzestać. A jeśli z Usenetem ma mu
    wychodzić jak temu Waszemu Windowsowi NT z IPX, to lepiej sobie darować.

    --
    Jarek