  • Data: 2013-11-19 14:52:52
    Temat: Re: problemy z brakiem zasilania
    Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-17 10:25, twistedme pisze:
    > Witam,
    >
    > odkąd przeprowadziłem się za miasto dowiedziałem się, że istnieje coś
    > takiego jak "planowe wyłączenia prądu"
    Zapewne w okolicy sporo się buduje i trwają podłączenia.
    Skończą się budowy, to i skończą się przerwy w dostawach prądu.
    Co do zasilania awaryjnego, to ja kupiłem rzekomo "niemiecki" a
    faktycznie chiński agregat Endress. Doposażyłem go w zestaw
    antyprzepięciowy i filtr i jak na razie (4 lata) działa bez zarzutu.
    Inna sprawa, że był potrzebny w sumie może 5 razy, z czego raz na trochę
    dłużej, bo kilka godzin. Przy oszczędnym gospodarowaniu prądem starcza w
    domu na wszystko oprócz gotowania.
    Gdybym miał kupować po raz drugi, to wybrałbym Fogo ewentualnie Hondę.
    Jacek