  • Data: 2009-05-26 11:24:27
    Temat: Re: recyrkulacja - przemyślenia
    Od: "qlphon" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > OK rozumiem ze hula cały czas na pełnej mocy albo potrafi sie
    > automatycznei rozpalic w ułamku sekund gdy pojawi sie pobór wody.

    prawie że,

    > bo jeśli i tak masz grzać zasobnik to po diabłą wymiennik płytowy

    tylko i wyłacznie, żeby szybciej nagrzać wodę w zasobniku
    taki "kaprys" (ale nie to jest sednem topicu)

    > to po co wymiennik płytowy?

    j.w.

    > tylko ci się tak wydaje.

    > bo masz mneijsze straty gdy trzymasz wode o temp 50st niż 90.

    > no to masz już pozamiatane.

    wiesz, to działa juz teraz dobrze
    musieć to nie musze zmieniać nic
    chciałem tylko przyśpieszyć okres nagrzewania zasobnika po zużyciu (po
    kąpieli dzieci ;-)
    a przy okazji ustabilizować termostatycznie cwu