  • Data: 2009-05-26 10:50:49
    Temat: Re: recyrkulacja - przemyślenia
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    qlphon wrote:

    > automat na groszek/pelet
    > 36kW

    OK rozumiem ze hula cały czas na pełnej mocy albo potrafi sie automatycznei
    rozpalic w ułamku sekund gdy pojawi sie pobór wody.

    bo jeśli i tak masz grzać zasobnik to po diabłą wymiennik płytowy

    > nie muszę, temp zasobnika = temp kotła

    to po co wymiennik płytowy?

    > na samym zasobniku - nie mierzalne, pomijalne

    tylko ci się tak wydaje.

    > a na instalacji - po to chce zmniejszyć temperaturę instalacji

    > a niby czemu?

    bo masz mneijsze straty gdy trzymasz wode o temp 50st niż 90.

    no to masz już pozamiatane.