  • Data: 2016-05-09 09:32:57
    Temat: Re: stan surowy zamkniety - kosztorys
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 9 maja 2016 09:28:33 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Autor wątku pisze że wszelkie roboty będzie zlecał ekipom bo sam nie ma czasu
    robić/pilnować wiec można założyć że to co można skopać to będzie skopane.
    > Przy poroszajsie jest więcej możliwości popełnienia błędów więc aby tego uniknąć
    bezpieczniej jest zmienić na materiał gdzie tych błędów ekipa popełni mniej.

    a juz nawiasem mówiąc robienie nadciśnienia i wywiewanie ciepla ewentualnymi
    szczelinami daje efekt taki ze tego nie widać. Ale dziurwy nadal są. Energetycznie to
    samo raczej.

    b.