  • Data: 2015-01-11 22:42:03
    Temat: Re: węgiel stanieje.
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 11 stycznia 2015 22:22:14 UTC+1 użytkownik adam napisał:
> [...]
    trzeba będzie dopłacać z budżetu do każdej tony. Mnie to pasuje. Na pewno nie poprę
    górników bo oni nie stanęli w obronie łódzkich prządek i szwaczek.

    że jest on idiotą. Po jego darciu ryja na pewno zamkną jakieś kopalnie. I hanysy
    chuja zrobią. Inny palant że albo do wygranej albo do śmierci będą pod ziemią
    siedzieli. Pies ich jebał i te małe pieski. Jak im się wydaje że są do czegoś
    potrzebni to w końcu ktoś musi im powiedzieć ze są zbędni. Tańszy węgiel jest
    wszędzie dookoła. jak tak kochają ferowanie to niech zrobią spółki pracownicze. Niech
    wezmą kredyty i na własny rachunek niech fedrują.

    > Ja bym tak sprywatyzował, w prawdziwym znaczeniu tego słowa.
    > Wypierdzielił całą otoczkę w kosmos i węgiel od razu byłby w normalnej
    > cenie, a ludzie mieliby pracę i nie musieliby strajkować.
    > Póki co palę owsem za 400/tona i mam w dupie ich węgiel. Nie kurzy się,
    > czysto, i sąsiad zadowolony, i jeszcze mi workuje i przywozi.

    Jak prywatne to sobie mogą ekspertów z Marsa zatrudnić i płacić im brylantami.