  • Data: 2015-01-11 23:10:02
    Temat: Re: węgiel stanieje.
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 11 Jan 2015 21:19:45 +0100, adam <a...@w...pl> wrote:

> [...]
    będzie dopłacać z budżetu do każdej tony. Mnie to pasuje. Na pewno nie poprę górników
    bo oni nie stanęli w obronie łódzkich prządek i szwaczek.

    >Smutna prawda, każdy widzi swój czubek nosa.
    >Z drugiej strony trudno wymagać od ludzi, którzy robią naprawdę czarną
    >robotę (nie mam na myśli tylko górników), żeby widzieli perspektywicznie
    >w skali całego kraju.
    >Szkoda mi tych ludzi, oni są najbardziej pokrzywdzeni i jednocześnie
    >najbardziej manipulowani.

    Pewnie. Straca trzynastki, czternastki, olowkowe, pioenikowe,
    kredkowe, barburkowe, sredkowe, wczesna emeryture i gwarancje pracy do
    emerytury. Nei mowiec o deputatach. A pzreciez tak dzielnie fedruja
    kamien i skladaja go na haldach. Bo przeciez wegiel dawno sie skonczyl

    Ja tez bym sie bil

    A.L.