  • Data: 2015-01-13 22:21:35
    Temat: Re: węgiel stanieje.
    Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-13 20:43, m4rkiz pisze:
    > "wolim" <n...@p...tu> wrote in message
    >
    > dokladnie, chwalowice lub wesola, odpowiednio minimum 27/28MJ,
    > ceny od 740 za luz i 810 za workowany
    >
    > oczywiscie zawsze mozna trafic na oszustow ktorzy miksuja to z
    > jakimis czeskimi kamieniami a pozniej polewaja woda i potem klientom
    > 'zle sie pali'

    Mnie oszuści nie interesują, oni są pomijalni. Kupuję u sprawdzonych
    dostawców. Niestety, prawda jest taka, że trzeba sobie przez pierwsze
    lata zweryfikować kto jest godny zaufana, a kto nie. No i węgiel też
    różnie się pali w różnych piecach i przy różnych nastawach.

    Mój 85-letni dziadek od wielu lat kupuje węgiel tylko na jednym
    składzie. O żadnym innym dostawcy nie chce słyszeć, mimo że skład nie
    należy do najtańszych. Ale więcej niż 800 zł za tonę nie płaci.

    Nie wiem skąd te poglądy, że za porządny węgiel trzeba zapłacić grubo
    ponad 900 zł.

    Pozdrawiam,
    MW