  • Data: 2022-07-07 10:19:56
    Temat: Re: wiertnica... jaka?
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-07-06 o 23:10, sirapacz pisze:

    > tak

    No to ja kupiłem najtańszą chińską spalinową ze świdrem chyba 20cm i
    80cm długości co ala ta, taki sam świder i uchwyt
    https://allegro.pl/oferta/wiertnica-spalinowa-nac-sw
    ider-glebowy-wiertla-10175561078

    i nią powierciłem sam, ale do tego trzeba siły, rączkę blokowałem nogą
    bo w rękach ciężko utrzymać no i wierciłem po trochę, bo inaczej jej z
    urobkiem nie wyciągniesz.

    --
    Janusz