  • Data: 2020-11-18 22:44:25
    Temat: Re: zmiękczanie wody
    Od: Pilocik <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.11.2020 o 10:41, Marek pisze:

    > A tu nie chodzi o hype instalacji miedzianych z lat 90 u.w., czyli
    > dotyczy tych co instalacje wykonywanyeali (z miedzi) wtedy? Wtedy gdy
    > wraz z odnową przyszły  do nas nowsze technologie niż tylko stal
    > ocynk/czarna.
    > Podejrzewam że oprócz c.o. dużo robiono też c.w.u. Zresztą kształtki
    > miedziane dedykowane do c.w.u. (łuki) są nadal dostępne....

    C.W.U. i cyrklację mam z PP, podłogówka i grzejniki z alu-pex ale cała
    kotłownia (kocioł-pompy-rozdzielacze-bojlery) z miedzi
    Trochę się bałem robić to z innych materiałów bo w końcu w tych rurach
    są nieco wyższe temoperatury.

    Tak czy inaczej, koleżanka małżonka dała się przekonać że bezpieczniej i
    zdrowiej pozostawić wodę taką jaka jest, temat definitywnie zamknięty